Categorie: Forum

Forum

Welkom op het forum! Hier kan je berichtjes achterlaten aan eender wie. Leeuwkes, sloebers, rakkers, knapen, jonghernieuwers, hernieuwers, oudhernieuwers, jongleiding, leiding, oudleiding, kookploeg, emmers, … Je snapt het wel. Nog een tip: In het bericht zelf herhaal je best nog eens van wie het bericht komt en zet de geadresseerde in de titel!

>> Plaats zelf een bericht <<

Kapper

Aan : Matse Annaert

hey Matse,
na heel wat dagen, komen er dan eens foto’s van je en dan ben je nog bijna niet herkenbaar tijdens jullie gevecht! Chance dat we je nog herkenden aan de schoenen 😉
Nadat je er terug “proper” uitzag, was het weer effe zoeken naar dat fluffy hair, nu ben je terug bros… Kwestie van incognito op de foto’s te staan, is je dat al zeker gelukt :p
Geniet nog van de laatste dag en uren van jullie kamp!
Benieuwd naar wat er allemaal over te vertellen zal zijn. Dat het weer bangelijke avonturen waren, dat is zeker!
Have fun!!
Salut!!
Papa, Inneke en Nala

Knaap Lens en rakker Siebe

Aan : Lens en Siebe VdB

Hey jongens!
Voorlaatste dag vandaag… We kunnen niet wachten om al jullie spannende verhalen te horen. Geef er vandaag nog een goeie lap op 💣, doe nog eens zot met z’n allen 🤡 🤪 en geniet van het kampvuur 🔥!
Dikke knuffel, love you 🥰
Mama & papa
PS: Een dikke pluim voor de leiding om weer zo’n te gek kamp in elkaar te steken!! 💪 🙏
PS: Merci aan de kookploeg om onze jongens weer culinair te verwennen!!! 🫶 🙌
PS: Dankjewel aan diegenen die gezorgd hebben voor al het film-en beeldmateriaal!! 📸👌

Rakker Jules

Aan : Jules Loosvelt

Hey Jules
We zijn trots op jou en al je avonturen. De Belgen hebben al 3 van de 5 touretappes gewonnen. Hopelijk hebben jullie ook al veel overwinningen kunnen boeken op kamp.
Vanavond zijn we naar Sparta geweest, we kregen al heimwee 🙂 Vele groetjes trouwens van al je spbo-vrienden, de trainers, Leen en Benny.
We tellen nu echt af naar je thuiskomst en zijn benieuwd naar al je verhalen. Amuseer je nog en tot snel!
Papa, mama en Marie

SPAPIES

Aan : Mout, Siem en Jette

De laatste kampdagen komen er weer aan, dus nog twee dagen alles geven. Het zag er daar weer super goed uit, zeker dankzij de inzet en de goede zorgen van leiding en kookploeg.
Geniet er nog van en we zijn heel benieuwd naar al jullie avonturen.
Moeke en Opa
PS. Jette we hebben je brief al ontvangen en wensen je ook een fantastisch kamp.

Dikke dikke merci

Aan : Leiding en kookploeg

Wat een heerlijk kamp ziet het er daar uit!
Dikke dankjewel om 10 dagen alles te geven en het onderste uit de kan te halen met:
– ingeklede toneeltjes en verhalen voorzien van de nodige schmink/verf
– zalig actieve activiteiten en spelletjes
– heerlijk lekker eten, het lijkt daar wel Club Med
-toffe foto’s en filmpjes zodat we vanop het thuisfront mee mochten genieten.

Er werden sowieso herinneringen voor het leven gemaakt dankzij jullie! 🙏

Rakker Siebe en knaap Lens

Aan : Lens en Siebe VdB

Hey jongens!
Binnen enkele dagen zijn jullie alweer thuis. Wat gaat dat kamp toch snel.
Ik kijk elke dag met een ‘big smile’ naar jullie foto’s en filmpjes.
Niet veel nieuws hier in Puurs. Straks komt opa voor het zoveelste bezoekje aan het containerpark. En ik ga af en toe naar Maurice om hem te entertainen (of hij mij). Als ik er wat veel tijd tussen laat, begint hij al zelf zijn eten te pakken, den deugniet! Hij heeft mij nog maar 1 keer gekrabt, dus da valt nog mee, hé.
Nog veel plezier daar!
Love you 💚🧡
Dikke kus, van mama en papa
En een ‘miauwke’ van de Maurice 😉

BERICHT AAN STAN, MIEL, VIK EN DRE

Aan : Stan, Miel,Vik en Dre

Schutters van Boudewijnhof en Palingstraat,

Wat. Een. Feest …is dat kamp alweer geweest!
Als ik me niet vergis zijn jullie al aanbeland aan dag 8 en moeten jullie (helaas) dus aan het kampvuur gaan denken.
Die dikste, tofste, stevigste en luidste lap mag stilletjesaan gegeven worden.
We wachten jullie vrijdag met open armen op.

Tante Elke/mama
Nonkel Gert/ papa
X

Knaap Mathis

Aan : Mathis Ndzana

Hey Mathis!
Wat ziet het er daar allemaal supertof uit. Hoe was de tweedaagse? Geniet nog volop van de laatste dagen op kamp, je vrienden en het lekkere eten. De zussen zitten ondertussen in Camping Leest bij oma en opa, die hebben het ook enorm naar hun zin. Maar we beginnen je nu toch wel allemaal te missen… we zijn alvast benieuwd naar alle verhalen en avonturen. Tot gauw!
Groetjes, mama en papa
X

Straffe Staf

Aan : Staf Pintens

Hey Staffie,

Wij zitten nu met Pippa in Frankrijk en hadden je er hier heel graag bij gehad. We zien op de foto’s en filmpjes dat het daar fantastisch leuk is! Morgen gaan we proberen handtekeningen van renners te verzamelen voor jou! Tot vrijdag, we miss you 😘

Wat een topkamp!

Aan : Lars Ketels

Dag Lars,
We hebben de filmpjes en foto’s bekeken. Wat een coole dingen doen jullie! Mama is al curieus naar het filmpje van de veldslag 😀
Veel groetjes, ook aan al jouw vrienden daar!
Mama, papa en Laura (die zegt dat ze jou nog niet mist!)
PS: dikke merci aan de leiding om zo een cool kamp in elkaar te steken. Jullie doen dat echt geweldig elk jaar! En ook een dikke merci aan de kookploeg, om iedereen van de nodige brandstof te voorzien. Ze hebben daar niets tekort!

Adamski’s

Aan : Pepijn, Gust en Boris

Hey Gust, Pepijn en Boris,

terwijl jullie je te pletter amuseren daar op kamp hebben wij genoten van een stevige fietstocht naar Eveline en jelle. We zijn net terug thuis. De eerste dagen lekker warm, maar erna helaas ook veel tegenwind en regen. Maar zoals jullie weten, zijn rustdagen niet onze sterkste kant en eens we denken bijna thuis te zijn…
We slapen nog even lekker uit, genieten van nog een paar dagen rust en zijn dan benieuwd naar alle leuke verhalen van jullie kamp.
Veel groetjes
moeke en vake

PS: als de nederlands postbodes hun best doen, zou er nog post onderweg moeten zijn.

Aan Oscar en Victor De Smet

Aan : Victor en Oscar

Hoooiiii Oscar en Victor!!!
We kijken elke dag uit naar de foto’s en filmpjes van jullie. Oscar, zoals gewoonlijk kom jij niet recht voor de lens staan :), maar we zien dat je je super amuseert! Ik ben hier thuis net begonnen aan je kamer, spannend hé, wat dat wordt! Victor, dat was een lekker ijsje, aan de foto’s te zien. We zijn blij dat je vriend Moes ondertussen ook op kamp is, team tweede leerjaar is compleet dan. Wij beginnen hier nu toch een beetje af te tellen tot jullie terug zijn. Amuseer jullie nog superhard de laatste dagen!
Dikke kus, mama, papa en Stella xxx

Wat een avontuur

Aan : Stig Van Ackerbroeck

Voor Stig Van Ackerbroeck
Van peter Tim

Hey Stig!
Hoe gaat het daar met jou?
Wat een avontuur waar jullie in beland zijn zeg!!! Jullie moeten daar nogal wat beleven!
Ik heb net jullie foto’s bekeken en ik ben stiekem een beetje jaloers! Het zien er me superleuke spelletjes uit…
Wij zijn momenteel in Bovec in Slovenië.
Vorige week gingen we supporteren voor Sverre en Robbe op het wereldkampioenschap kajak.
Terwijl ik dit berichtje aan het typen ben is het superzwaar aan het onweren! We hebben deze morgen een extra zeil gaan kopen om over onze tent te hangen als extra bescherming tegen de zware regenval. Gelukkig maar want er is superveel regen gevallen en daarnet ook hagelbolletjes…
Rond onze tent is het net een zwembad 😉
Hopelijk gaat het niet elke dag zo zijn 😉
We gaan deze week waarschijnlijk nog gaan wandelen, mountainbiken, kajakken, zwemmen dus ik hoop dat we ook een beetje goed weer gaan hebben…
We zien wel!

Amuseer je daar nog en tot binnenkort !

Groetjes,

Peter Tim

Kappersschool

Aan : Knaap Victor

Hey Rikkie

Hoe is’t daar? Hopelijk zijn jullie al helemaal bekomen van de tweedaagse. Nahet zien van de blonde lokken van Arjen, is de stress hier toch een ietsiepietsie klein beetje gegroeid…
Hier is alles oké: de witte kan nog steeds niet tussen de regendruppels lopen, de bruine is nog steeds sneller dan haar eigen schaduw en de zwarte kip springt ondertussen al bijna over een halve meter.
Geniet nog van de laatste dagen superfun daar!
Mama

Donaty

Aan : Tuur

Hey Tuur!
Ik zag dat het leuk was in Leuven. Hopelijk een goede slaapplaats gevonden, maar het belangrijkste: een super driedaagse! Wij hadden vandaag een girlsnight (Mano, je mama en ik – meter Kaat). Super gezellig! Mama is aan het dj’en 🫣. Geniet nog van je bangelijk kamp! Mis ons niet en doe vooral zot 🙃. Tot vrijdag voor een dikke dikke knuffel en dan zing ik ook nog een liedje. Groetjes meter Kaat

Broeders

Aan : Vik en Dre De Schutter

Gelukkig nieuwjaar aan mijn allerliefste broeries.
Hoe gaat het daar met jullie? Al genoten van het lekkere eten? Wij hebben vandaag een girlsnight (Saar, mama en ik)!! Vincent en ik zijn deze week naar de film geweest met een overload aan popcorn 🤩. Super gezellig! Moeten we zeker ook nog eens met z’n allen doen. Ik ga ook naar Parijs met Vincent 🥰. Ik wil sowieso al jullie verhalen horen vrijdag !! Geniet nog van een zalig kamp, zal ik thuis ook doen en een gelukkige verjaardag 😘 ! Lieve knuffels van de allerliefste zus van de hele wereld !

Lekker ravotten

Aan : Stig

Het ziet er daar super plezant uit, met een hele verkleedpartij, net echte Romeinen!
Hopelijk heeft je stem het nog niet begeven door al je enthousiasme?
Jullie worden door de kookploeg nogal verwend zeg!
Wij hebben een ganse week, samen met n. Tim en t. Vanessa / n. Maarten en zijn gezin gesupporterd voor Robbe en Sverre tijdens de kajak in Slovenië. Ze hebben alles gegeven! Nu reist iedereen verder.
Geniet nog van al die coole activiteiten samen met je makkers!
Dikke knuffel van vake en moeke

Rakker Siebe en knaap Lens

Aan : Siebe en Lens Van den Berghe

Seg mannen, ni te doen hoe jullie daar in de watten gelegd worden! Wij volgen jullie kampavonturen via de foto’s en filmpjes. Ik heb net Siebe met vuur zien spelen!! 😬 1 gewonde is al genoeg, hoor Siebe. Annelies heeft al genoeg werk met Lens. Als ge ne knuffel wilt, moogt ge da gewoon gaan vragen, hé. 😜
Lens kom ik voorlopig vrij weinig tegen op de foto’s en filmpjes, maar ik vermoed dat hij daar wel ergens rondhangt.
Dikke kus en knuffel, jongens!!!
Love you 😘

.

Aan : Felix Digneffe

Hey Felix,
Wauw zeg! Wat een coole dingen doen jullie daar allemaal!
Wij kijken elke dag naar de foto’s en filmpje en zijn stiekem heel jaloers.
Laat de regen jullie niet afschrikken en doe zo voort met jullie heldendaden.
Laat ze daar maar zien wat KSA’ers allemaal kunnen.
Goe bezig!

Tot binnenkort,
Nonkel Klaas & tante Hanne

Rakker Jules

Aan : Jules Loosvelt

Tsjonge tsjonge, wat een avonturen beleven jullie daar! Afgaande op de foto’s en de filmpjes lijk je je goed te amuseren. Wij houden ons hier ook bezig hoor. Vandaag werkte papa in de tuin en gingen Marie en ik shoppen. De taakjes waren dus evenwichtig verdeeld 🙂
Veel plezier! Geniet van je vrienden, je leiders, de leuke activiteiten én uiteraard van het lekkerste eten van het jaar!
Mama, papa en Marie