Ferreke ❤️
Aan : Ferre Raeymaekers
Hey Ferre,
Wat leuke filmpjes en fotootjes krijgen wij te zien..Jullie maken veel plezier! Jesse mist zijn voetbalpartner en gaat met Olivia morgen fitnessen. We missen je en veel dikke knuffels!
Grtjs Mama& Papa
Kamp KSA Puurs – Beverst 2025
Aan : Ferre Raeymaekers
Hey Ferre,
Wat leuke filmpjes en fotootjes krijgen wij te zien..Jullie maken veel plezier! Jesse mist zijn voetbalpartner en gaat met Olivia morgen fitnessen. We missen je en veel dikke knuffels!
Grtjs Mama& Papa
Vanmorgen kwam Maximus ons bezoeken tijdens de ochtendformatie om ons uit te nodigen om samen met hem en de andere stamhoofden op expeditie te vertrekken. Onze missie was om samen met hen de geheimzinnige schatkist te openen waarin de gestolen magische speer verborgen zat. Maar dat was natuurlijk geen gewone kist, ze zat stevig op slot, beschermd door mysterieuze krachten. Alleen op de juiste manier viel deze open te krijgen! Vol goede moed begonnen we aan onze tocht. Het werd een spannende dagwandeling waarbij we onderweg stopten aan vier uitdagende posten. Elke post daagde ons uit om de kist te kraken, van vurige experimenten tot knetterende bommetjes, en zelfs een gevaarlijk zuur dat alleen de dappersten durfden hanteren. Na al dat avontuur had Maximus een verassing voor ons, een verfrissende duik in het zwembad! Iedereen genoot van een verfrissende duik. Terug op het kampterrein wachtte ons een welverdiende krijgersmaaltijd: een heerlijke barbecue waar we met z’n allen van konden smullen, de geuren van gegrild vlees vulden de lucht. Maar het avontuur was nog niet voorbij voor vandaag! Tegen het einde van de avond liepen we Ambiorix tegen het lijf, de verradende Galliër die de speer had gestolen. We omsingelde hem, namen de speer terug, en keerden als ware helden terug naar onze kampplaats. Daar testten we nog één keer alle methoden die we die dag hadden geleerd om de schatkist te openen. Uiteindelijk bleek de techniek met de bommetjes de meest doeltreffende! Met een luide knal sprong het slot open, en de magische speer lag daar eindelijk voor ons. Als kers op de taart werden we allemaal beloond met een heerlijk ijsje, een perfecte afsluiter van een onvergetelijke dag vol plezier en actie!
Aan : Cedric Van Ranst
Hallo Cedric, was het saai of was het leuk,
Was het vermoeiend of had je jeuk.
Dit was mijn bericht, hopenlijk viel je noet op je gezicht.
Aan : Cedric Van Ranst (knapen)
Gelukkige verjaardag Cedric!! Heel veel plezier en vier het maar heel goed! Groetjes xxx
Aan : Cedric Van Ranst
Hey hey Cedric! Gelukkige verjaardag morgen!!! Rustdagje vragen. Grtjs. Tante Pat
Aan : Cedric (knapen)
Hey Cedric!! Een formidabele, fantastische, fenomenale 13de verjaardag!! Fortuna dies natalis! Amuseer je op het kamp. Veel groetjes. Tante Pat
Aan : Cedric (knapen)
Hey Cecemel,
Hopelijk al veel plezier gehad op kamp! Maak er een geweldige verjaardag van!
Groetjes van Ellen, Rob, Nore en vooral ook van Finn
Aan : Cedric (knapen)
Hey Cecemel,
Hopelijk al heel veel plezier gehad, maak er een fantastische verjaardag van!
Veel groetjes
Ellen, Rob, Nore en vooral ook van Finn
Aan : Jules Loosvelt
Tsjonge tsjonge, wat een avonturen beleven jullie daar! Afgaande op de foto’s en de filmpjes lijk je je goed te amuseren. Wij houden ons hier ook bezig hoor. Vandaag werkte papa in de tuin en gingen Marie en ik shoppen. De taakjes waren dus evenwichtig verdeeld 🙂
Veel plezier! Geniet van je vrienden, je leiders, de leuke activiteiten én uiteraard van het lekkerste eten van het jaar!
Mama, papa en Marie
Aan : Miel De Schutter
Dag Miel!
Hopelijk vind je het daar al leuk
.Heb je het daar niet te warm? Ik heb al veel gezwommen.
Hopelijk heb je al veel leuke activiteiten gedaan.
Tegen dat jij naar huis komt, vertrek ik op kamp met de Chiro.
Geniet nog van het kamp!
Groetjes Paulien
Aan : Axel Robijns
Hey Axke,
Leuk kamp als ik naar de filmpjes kijk.
Amuseer u, Ik zie er naar uit als je terug bent om samen te voetballen!
Groetjes de pappa!!
Ook een dikke knuffel van Mamma en Alexis.
Aan : Stan en Miel
Dag Stan en Miel. Ziet er daar plezant uit. Spreken jullie daar Latijn of plat Puus? Ik denk het antwoord te weten. Tot binnenkort
Aan : Cedric (knapen)
Hey schat,
Telkens wat raar dat we je niet zien op je verjaardag… Maar dat halen we dubbel en dik in als je thuis bent 😋
Maak er een top dagje van, daar op het kamp! Amuseer je nog!
13 dikke kussen van mama en papa ♥️
Aan : Jasper en Matthias Senden
Heel veel plezier Jasper en Matthias!!
Ziet er een top kamp uit aan de foto’s te zien :).
Groetjes uit Spanje!
Nonkel Benny, tante Vero, Alec, Mateo en Louis
Aan : cedric van de knapen
HAPPY BIRTHDAY CEDRIC!!!!
ik kom net van rock werchter het was zoooo leuk echt cool!! nu ben je 13 maar in mijn hoofd blijf je altijd 3!
geniet ervan hee!!!!!!
van je beste liefste zus XXX
Aan : Cedric (knapen)
Hoi jarige buurjongen!
Vandaag is het jouw grote dag – en jij zit natuurlijk lekker bezweet in een tent vol stinkende sokken op kamp! 🏕️💨
Maar geen zorgen hoor, zelfs daar kun je niet ontsnappen aan onze verjaardagswensen!
13 jaar, Cedric!
Officieel oud genoeg om:
– jezelf volkomen ongemakkelijk te voelen als iemand je “schattig” noemt 🐥
– drie boterhammen per minuut te eten zonder dat iemand schrikt 🍞😱
– de coolste kerel van de straat te zijn!
– en om nog steeds een chocomelk te komen drinken als je je sleutel vergeten bent 😎
We hopen dat je vandaag op kamp een feestje bouwt en héél veel plezier maakt!
Dikke verjaardagsknuffel van Bastien, Julyne, Hans en Virginie (a.k.a. je overbuurtjes)!
Aan : Ferre Raeymakers
Hey Ferreke lieve schat,
Ik zie op de foto’s dat het daar heel leuk is precies. Amuseer je maar goed, klein aapje. Tot binnenkort!
Love you, tante Joni xxx
Aan : Matse Annaert
Gellow Matse,
ik hoop dat je daar veel plezier hebt. Breek niets, verf je haar ajb niet ros, bros mag altijd 😉
Na een leuke week aan zee, vind ik het wel een beetje leuk dat jij er niet bent :p
Gisteren ben ik bij Louis gaan slapen en hebben we lekkere frietjes gegeten. Vandaag gingen we normaal naar zee maar omdat het weer niet goed was, ben ik met papa naar de film Elio gaan kijken. Die was heel tof, er waren aliens die zelfs een beetje op jou trokken hahaha super grappig hé!
Nog heel veel plezier en tot volgende week (jammer….)
Groetjes van je lievelingsbroer,
Tieme
XXX
Aan : Jasper & Matthias Senden
Lieve boykes, hoe is het daar?? Hopelijk hebben jullie super-mega-heelveel-plezier! We zijn weer benieuwd naar jullie zalige verhalen! Geniet er van, voorzichtig zijn, en alles doen wat thuis niet mag… Dikke knuffel en veel xxxxxx 💛💛💛 Nonkel Arne, tante Tania en stinkie Bruce (hij is jarig vandaag 🥳)
Aan : Vik & Dre
Dag jongens!
Het is daar volgens mij geweldig! Wij zitten in Barvaux met de mama’s en papa’s van team 80 en kwamen vandaag voorbij een kamp van de scouts. Natuurlijk niet zo
cool als het KSA kamp! Vik, Hasselt was de max zeker! En btw, nog een gelukkige verjaardag van alle team 80’ers é. Dreetje, ook vele lieve groetjes van iedereen hier! Dikke kussen en knuffels, mama, papa, tante Elke, nonkel Gert, Elke, Jo, Katrien, Tom, Sara en Stef! xxx
Aan : Cas Puttemans
Wauw Cas,
Wat een heerlijke tijd hebben jullie daar!
Weinig tijd om even uit te rusten lijkt mij.
Het is superleuk om de filmpjes en foto’s te bekijken. Je bent makkelijk te spotten in je bloot bovenlijf. Ik denk dat ik niet veel zal moeten wassen 😂.
Nog héééééél veel plezier!
Dikke kus,
Mama
Aan : De Keersmaeckertjes (Vic en Mil)
Hey boys,
Ooo wat ben ik weer jaloers het ziet er weer super uit. Wij volgen dagelijks jullie avonturen.
Nog veel plezier en laat jullie maar eens goed gaan.
Groetjes Oma en Opa.
Aan : Miel en Stan
Dag Miel, dag Stan. Het ziet er daar heel gezellig uit. Wordt daar Latijn gesproken of plat Puus? Amuseer jullie nog.
We begonnen de dag met Maximus die langs kwam tijdens de ochtendformatie. Hij vertelde ons dat het vandaag de Romeinse Olympische Spelen waren. De leden van KSA Puurs waren uitgenodigd door de keizer. Maar er was ook een prijs die we konden bemachtigen. Als we wonnen tegen het elite sportteam van de keizer konden we de krachtige gouden speer bemachtigen. De zou cruciaal zijn om de Romeinse dictator van zijn troon te krijgen en Rome te bevrijden. Maximus had zijn 2 vrienden Joopius en Jaapius gecontacteerd om ons in vorm te krijgen voor het evenement. We begonnen met wat ochtendgymnastiek dat werd opgevolgd met een estafette. We moesten een snoepje zoeken in bloem, een appel eten van een touw, een fles vullen met water en zelfs een knikker ongedeerd naar de overkant krijgen, tot bij ons stamhoofd. Het was een spannende strijd maar Maximus zijn stam won uiteindelijk de opwarming. Na het middageten en platte rust was het zover, De Olympische Spelen. De keizer kwam toe met zijn machtig wapen. Hij was zo zelfzeker dat hij de stammen een kans gaf om hun onderling voor te bereiden op de 5 disciplines: romeinenbal (voetbal), keizersbal (koningsbal), basebal met een paardenkar, boogschieten en touwtrekken. Toen het zover was mocht Spartacus de spits afbijten en het opnemen tegen de keizer en zijn team. Ook al begonnen ze de voetbalwedstrijd met goede moed, werden ze toch heel hard ingemaakt door de atleten van de keizer. Maar gelukkig kon Eusebius een overwinning bemachtigen tijdens de koningsbal. Het werd spannend toen Maximus verloor bij de legendarische paardenkar-baseball en het kwam neer bij het team van Areolix. We wonnen bij het boogschieten en het kwam tot een tiebreaker bij het touwtrekken waarbij alle leden hielpen. Met alle stammen wonnen we gemakkelijk en was de legendarische speer van ons. Maximus beloonde ons met een toffe muziekquiz en heerlijke pizza’s. Met volle buikjes begonnen we aan onze muziekquiz. Met als presentatoren Barry & Harry hadden we dolle pret bij de muziekquiz. Er waren zelfs controleurs uit Londen gekomen om de antwoorden van de leden te verbeteren. Spartacus wist uiteindelijk met een goede voorsprong deze competitie te winnen. We besloten om af te sluiten met een dansfeestje. Maar tijdens het dansen viel Ambiorix binnen, de rechterhand van Areolix. Voor dat we hem konden vatten, smeet hij Maximus op de grond en ging hij er vandoor met onze speer. We hadden zo hard gestreden voor niks. Areolix was geshockt, zijn beste vriend had hem verraden. Maximus stelde voor om morgen een verkenningstocht in te plannen om het legendarische wapen terug de onze te maken. En zo sloten we onze dag af met een enorme drang om onze speer terug te bemachtigen en de keizer van zijn troon te krijgen.
Aan : Stig Van Ackerbroeck
Hey Stig, al een berichtje gestuurd maar onze naam precies vergeten,
Bericht was van ons.
Een kampkaartje komt er aan.
Amuseer je nog daar, ziet er plezant uit!
Heel veel groetjes
Tante Griet,nonkel Willy
Tot binnenkort op je verjaardagsfeestje
Aan : Gust Pepijn en Boris
Hey adamskes,
Wat een bangelijk kamp is het daar.! Pepijn zijn valse start lijkt dankzij Annelies haar goede zorgen al zo goed als vergeten. Wij arriveren straks bij Eveline . Nederland is plat, maar net een Duitse heuvel moeten overwinnen. Amuseer jullie alle 3 nog goed.
Moeke en vake
Aan : Stig
Hey Stig, wat een leuke activiteiten. Jullie worden daar nogal verwend met appelflappen en popcorn! Leuke filmpjes en foto’s. Amuseer je nog, papa, mama en Kleurtje.
Aan : Marcel
Hey Marcellus,
Wij zien je daar genieten van het kamp, leuk om te zien.
wij genieten hier thuis ook van jouw afwezigheid :-).
Lea is vandaag gaan voetballen opa zijn ploeg, wat gaat dat geven.
Mama en Papa zitten momenteel aan zee en we sturen zeker een kaartje.
liefs je knappe en sterke Papa
en groetjes van Mama
Aan : Cedric (knapen)
Hipperdepip!!!! Er is er eentje jarig! Een jaartje ouder en opnieuw niet thuis, maar op kamp! Geniet er daar maar van. Gelukkige 13e! Hans, Brunhilde, Minke en Twan
Aan : Lowie van Outryve
Hey Lowietje, hoe ferm is dat daar? Zo veel toffe dingen om te doen, al die gevechten ( jullie winnen hopelijk toch? ☺️).
De filmpjes zijn echt zalig om te zien! Volledig u ding dat weet ik zeker! Gij gaat bont en blauw naar huis komen, we gaan samen de blauwe plekken kunnen tellen. Of juist niet omdat het er zoveel zijn 🤣
Hier thuis is het nu wel heel stil ze, dat zijn we hier niet meer gewoon maar als we je daar zo bezig zien dan weten we dat je de beste tijd ooit hebt. Dat maakt de stilte weer goed!
Ik heb erop gelet dat Marie niet in je bed slaapt! Goed he, geen zusluizen in u bed 😆
Doe dat daar nog goed Lowietje en maak er een onvergetelijk kamp van! Nog heel veel plezier daar Lowietje! Ly!
Dikke kus Mama xxxx
Aan : Cedric (knapen)
Amuseer je rot op je 13de verjaardag!!! Wij drinken er eentje op jou 😉 tot heel binnenkort Danaë-Maïté-Sarah-Frank
Aan : Stig Van Ackerbroeck
Stig, wow wat een tof kamp beleef je daar, toffe bende….amuseer je!
Mammie Turnhout
Aan : Cedric (knapen)
VOor Cedric alvast een fijne verjaardag! Geniet van jouw dag en veel plezier nog op het Kamp! 🥳 🏕️ 🎂
Aan : Stig Van Ackerbroeck
Stig, wat een leuk kamp!
Amuseer je daar! Toffe filmpjes en leuke foto’s!
Nog veel leuke dagen!
Aan : Cedric, knapen
Hallo Cedric,
Hopelijk al een leuk kamp gehad!
Morgen ben je jarig, dus dat wordt feesten voor je 13de verjaardag!
Nog veel plezier daar!
Vele groetjes uit Lochristi
Jan, Silke, Marden en Finn
Aan : Cas Puttemans
Hoi Cas, ik zie dat je je daar amuseert hé. Dat buikschuiven is, denk ik, wel echt je ding al moet ik wel ver zoeken naar die buik van jouw
Aan : Fons & Charel
Dag Fons en Charel,
Oma en vake hier. Wat ziet het er daar leuk uit. Maak er nog een super fijn kamp van.
Vandaag zijn we met Maximus op zoek gegaan naar een extra helpende hand om de keizer te kunnen verslaan. Maximus had zijn vrienden uit alle hoeken van de wereld opgeroepen, zodat wij konden kiezen wie ons zou helpen. De Galliërs, Germanen, Ottomanen en Egyptenaren kwamen hun specialiteiten tonen.
Bij de Germanen konden de hersenen weer aan het werk door het oplossen van droedels, raadsels en rebussen. Bij de Egyptenaren werden de leden omgetoverd tot levende mummies en piramides, en bij de Ottomanen kregen de leden goddelijke steun om alles tot een succesvol einde te brengen. Toch wisten de Galliërs ons te overtuigen met hun brute kracht – iets wat we écht kunnen gebruiken om de keizer te verslaan.
In de namiddag werden de vaardigheden van de leden getest, zodat ze konden worden ingedeeld bij de juiste stamhoofden. Na het zwaardvechten, camoufleren, bidden, trainen en nog veel andere testen sloten we de dag af met een mooie ceremonie. De leden kregen echte krijgersstrepen in de kleur van hun stamhoofd, mochten een krachtig magisch mengsel drinken, en werden vervolgens officieel ingewijd met een pakkende speech van hun stamhoofd.
En om de avond op een nog vrolijkere manier af te sluiten, kwamen Bart en Bart langs om een kleine zangstonde te organiseren.