Categorie: Forum

Hiep hiep hoera voor Cedric!!!

Aan : Cedric (knapen)

Hoi jarige buurjongen!

Vandaag is het jouw grote dag – en jij zit natuurlijk lekker bezweet in een tent vol stinkende sokken op kamp! 🏕️💨
Maar geen zorgen hoor, zelfs daar kun je niet ontsnappen aan onze verjaardagswensen!
13 jaar, Cedric!
Officieel oud genoeg om:
– jezelf volkomen ongemakkelijk te voelen als iemand je “schattig” noemt 🐥
– drie boterhammen per minuut te eten zonder dat iemand schrikt 🍞😱
– de coolste kerel van de straat te zijn!
– en om nog steeds een chocomelk te komen drinken als je je sleutel vergeten bent 😎
We hopen dat je vandaag op kamp een feestje bouwt en héél veel plezier maakt!
Dikke verjaardagsknuffel van Bastien, Julyne, Hans en Virginie (a.k.a. je overbuurtjes)!

Matseeeeeeeuuuuuhhh

Aan : Matse Annaert

Gellow Matse,
ik hoop dat je daar veel plezier hebt. Breek niets, verf je haar ajb niet ros, bros mag altijd 😉
Na een leuke week aan zee, vind ik het wel een beetje leuk dat jij er niet bent :p
Gisteren ben ik bij Louis gaan slapen en hebben we lekkere frietjes gegeten. Vandaag gingen we normaal naar zee maar omdat het weer niet goed was, ben ik met papa naar de film Elio gaan kijken. Die was heel tof, er waren aliens die zelfs een beetje op jou trokken hahaha super grappig hé!
Nog heel veel plezier en tot volgende week (jammer….)
Groetjes van je lievelingsbroer,
Tieme
XXX

VER_hires_klein_middenvingertje.jpg

Schutters

Aan : Vik & Dre

Dag jongens!
Het is daar volgens mij geweldig! Wij zitten in Barvaux met de mama’s en papa’s van team 80 en kwamen vandaag voorbij een kamp van de scouts. Natuurlijk niet zo
cool als het KSA kamp! Vik, Hasselt was de max zeker! En btw, nog een gelukkige verjaardag van alle team 80’ers é. Dreetje, ook vele lieve groetjes van iedereen hier! Dikke kussen en knuffels, mama, papa, tante Elke, nonkel Gert, Elke, Jo, Katrien, Tom, Sara en Stef! xxx

Fun

Aan : Stig Van Ackerbroeck

Hey Stig, al een berichtje gestuurd maar onze naam precies vergeten,
Bericht was van ons.
Een kampkaartje komt er aan.
Amuseer je nog daar, ziet er plezant uit!
Heel veel groetjes
Tante Griet,nonkel Willy
Tot binnenkort op je verjaardagsfeestje

Adamskis

Aan : Gust Pepijn en Boris

Hey adamskes,

Wat een bangelijk kamp is het daar.! Pepijn zijn valse start lijkt dankzij Annelies haar goede zorgen al zo goed als vergeten. Wij arriveren straks bij Eveline . Nederland is plat, maar net een Duitse heuvel moeten overwinnen. Amuseer jullie alle 3 nog goed.
Moeke en vake

Wat een kamp!!

Aan : Lowie van Outryve

Hey Lowietje, hoe ferm is dat daar? Zo veel toffe dingen om te doen, al die gevechten ( jullie winnen hopelijk toch? ☺️).
De filmpjes zijn echt zalig om te zien! Volledig u ding dat weet ik zeker! Gij gaat bont en blauw naar huis komen, we gaan samen de blauwe plekken kunnen tellen. Of juist niet omdat het er zoveel zijn 🤣
Hier thuis is het nu wel heel stil ze, dat zijn we hier niet meer gewoon maar als we je daar zo bezig zien dan weten we dat je de beste tijd ooit hebt. Dat maakt de stilte weer goed!
Ik heb erop gelet dat Marie niet in je bed slaapt! Goed he, geen zusluizen in u bed 😆
Doe dat daar nog goed Lowietje en maak er een onvergetelijk kamp van! Nog heel veel plezier daar Lowietje! Ly!
Dikke kus Mama xxxx

1000055194.jpg

Greetings

Aan : Jules & Domien

Dag gasten, de tijd van dagelijkse berichtjes is niet meer van toepassing voor de oudere garde zoals jullie natuurlijk. Desalniettemin nog eens een fijn kamp gewenst met goed weer, lekker eten, en veel ambiance (die je zelf zal maken). ‘t Amusement….
Papa

Aan: Jules

Aan : Jules Loosvelt

Dag jules, hoe gaat het op kamp? Hoe was de begrafenis? Het is veel te rustig als ik bij jullie ben. Hopelijk zie ik je snel en veel plezier.
Van Sverre

Hey jules, het is daar leuk percies! Nog niks voorgehad hoop ik? We hebben al veel fotos gezien en je amuseert je wel percies. Veel plezier nog en tot binnenkort! Groetjes Marie 🙂

Doldwaze avonturen

Aan : Knaap Victor

Hey Rikkie
Wat een episch begin van je kamp hebben jullie gehad!? Ferm gedaan die fietstocht! Hopelijk is het bij jullie ondertussen ook wat frisser waardoor ge extra energie hebt. Bonen en scampi zijn hier al op de menu gepasseerd. Je zus neemt je taken hier vakkundig over, ge kunt gerust zijn, Kakel drie komt niks tekort… We moesten je nog veel groetjes van de bende van de Hallebaan doen.
Geniet nog van de doldwaze avonturen in de avonduren daar en tot binnenkort!
Papa, mama & Elisa

Al bekomen?

Aan : Matse Annaert

Yo Bro (of hoe zeggen ze dat tegenwoordig?)
Al bekomen van de fietstocht in de hitte? Wat was me dat voor een temperaturen tijdens jullie tocht richting de kampplaats? Wij waren al kapot van een toerke te wandelen ‘s avonds, laat staan dat jullie bijna 10u in die warmte hebben overleefd…
Nala mist je in ieder geval al goed zenne, ze loopt regelmatig de trap op en gaat dan in je kamer liggen wachten tot we ze daar “vinden”… Ik denk dat ze op zoek is om je te ambeteren en in je vingers en broek te bijten want ons heeft ze al genoeg achterna gezeten 🙂 maar ze kan ook lief zijn zenne *uhum*
Geniet er daar vollenbak van! Uw broer zit ook gerust aan de zee, nu jullie elkaar niet kunnen koeieneren, maar verder alleen big brotherlove hé :p
Groetjes van ons en scherpe tandjes van Nala XXX

41rMS6KMjuL._AC_.jpg

Stigmans

Aan : Stig VA

Dag Stigmans! Hoe zalig is dat daar nu weer? De mooiste (en warmste) tijd van’t jaar! Geniet, doe zot (maar pas op voor je tand!) en maak vriendschappen voor’t leven. Wij genieten met volle teugen mee van jullie avonturen via al die leuke foto’s en filmpjes. Een briefje is onderweg. Veel liefs van mama, papa en Fleur

Dremans

Aan : Dreetje

Dre!! Ik heb nog maar 1 filmpje gezien maar je lacht er al de hele tijd op, dat zien we graag 🤩. Blijf vooral genieten, doe zot, maak plezier en mis ons vooral niet 😊. En nog iets belangrijk, geen verdwijntrucs dit jaar é! Tot volgende week, dikke kus mama en papa ❤️.

Rakker Jules

Aan : Jules Loosvelt

Hey Jules
Onze eerste dag zonder jou hebben we al overleefd 🙂 Het is hier wel stil en rustig hoor … We konden gelukkig al genieten van een eerste filmpje van jullie. Wat een coole kampplaats! Geniet daar maar ten volle en laat niet teveel ballen binnen hé, keeper!
Groetjes, mama, papa en Marie

Hoi Cas

Aan : Cas Puttemans

Hey Cas,
Bijna tijd om voor de 2de keer die slaapzak in te duiken! Hopelijk is het daar niet té warm… Wij zijn razend benieuwd naar wat je allemaal te vertellen hebt over jullie kampavonturen.
Superveel plezier daar!

Kus,
Ella en mama